Strona glówna›Styl›Coraz więcej chętnych do pokazania swojej... pupy
Coraz więcej chętnych do pokazania swojej... pupy
2007/8/25 23:18:59
Rozpoczęty w czerwcu konkurs promujący markę Sloggi z każdym dniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Na stronie www.sloggi.pl wszyscy chętni mogą zamieścić zdjęcie swojej pupy w bieliźnie lub w ubraniu i tym samym wziąć udział w konkursie razem z uczestnikami z 30 innych krajów.
Popularność konkursu przerosła wszelkie oczekiwania organizatorów: w ciągu czterech tygodni w naszym kraju wygenerowano 8 milionów odsłon strony Show Me Your Sloggi; 400 tysięcy osób odwiedziło stronę konkursową; zarejestrowało się 20 tysięcy użytkowników.
W związku z promocją konkursu 7 sierpnia Polskę odwiedziła niemiecka piosenkarka Aida i wystąpiła podczas pokazu bielizny marki Triumph, która rozpoczęła kampanię dla marki Sloggi, a dwie radiostacje internetowe – Radiosfera i Ultrastacja wspierają konkurs poprzez jego promocję na swojej antenie. W stacjach tych podawana jest informacja o przebiegu konkursu. Wierni słuchacze mają również szansę otrzymania bielizny marki Sloggi.
W październiku okaże się, kto zostanie polskim zwycięzcą i zaprezentuje się w wielkim finale w Monachium. Posiadacze najpiękniejszych pośladków świata – kobieta i mężczyzna – podpiszą kontrakt modelingowy na kolejną międzynarodową kampanię Sloggi, otrzymają premię pieniężną w wysokości 10.000 euro i… ubezpieczenie pupy.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »