kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Produkty z autorskimi grafikami światowych gwiazd w Tchibo
2009/11/17 14:10:00

Światowej sławy gwiazdy, m.in. George Clooney, Robbie Williams i zespół Coldplay, stworzyły graficzne „Symbole nadziei na XXI wiek", które wspierają dobroczynną kampanię „Whatever it Takes" organizowaną przezfundację „21st Century Leaders".

Wyjątkowe produkty z autorskimi projektami gwiazd dostępne będą w sprzedaży i w sklepie internetowym od środy, 25 listopada. Tchibo przekaże ponad 120 000 euro z dochodów ze sprzedaży tych produktów na potrzeby fundacji „21st Century Leaders Foundation", wpierającej międzynarodowe projekty dobroczynne.

„All you need is Love" brzmi hasło gwiazdy muzyki pop, Robbiego Williamsa, które znajduje się na modnej torbie na zakupy dostępnej w ekskluzywnej kolekcji Tchibo. Gwiazdy świata mody, muzyki i filmu zaanga­żowały się w kampanię „Whatever it Takes" i stworzyły osobiste, graficzne przesłanie - znak nadziei.

Obok torby na zakupy z motywem autorstwa Robbiego Williamsa w kolekcji Tchibo znajdują się koszulki z wzorami stworzonymi przez George'a Clooney'a, Coldplay, Wolfganga Joopa oraz Phila Collinsa, a także szal zaprojektowany przez Donnę Karan i bokserki z grafiką Giorgio Armaniego. Wszystkie artykuły posiadają certyfikat podpisany przez twórcę potwier­dzający, że grafika umieszczona na produkcie powstała specjalnie na cele projektu „Whatever it Takes".

Tchibo przekaże ponad 120 000 euro z dochodu z tej wyjątkowej kolekcji na rzecz fundacji „21st Century Leaders", która realizuje kampanię „Whatever it Takes". Środki zostaną przeznaczone na projekty dobroczynne osobiście wybrane przez gwiazdy biorące udział w kampanii. Wsparcie otrzymają, m.in. „Nelson Mandela Children's Foundation", „Lifebeat", „Trade plus Aid" oraz UNICEF.


Fundacja założona została w 2003 roku w Anglii. Stawia sobie za cel zwalczanie biedy, ochronę dzieci oraz ochronę środowiska naturalnego. W projekt „Whatever It Takes" zaanga­żowało się już ponad 600 gwiazd kina, muzyki, mody, sportu, pisarzy i laureatów Nagrody Nobla, tworząc osobiste dzieła sztuki na temat „Nadzieja na XXI wiek". Do tej pory z darowizn zebrano ponad 3 miliony dolarów, które są przeka­zywane na cele charytatywne.


()
Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: 21st Century Leaders, George Clooney, Robbie Williams, Symbole nadziei na XXI wiek, zespół Coldplay


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »