kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Wielkość dzięki mleku
2008/9/18 17:50:00

Rozpoczęła się 5. edycja kampanii „Pij mleko, będziesz wielki”, której twarzami są pływacy: Otylia Jędrzejczak i Paweł Korzeniowski.

Tegoroczna kampania jest skierowana nie tylko do dzieci, ale także do dorosłych. Pokazuje, że picie mleka może być elementem stylu życia, także tego bankietowego.

Akcja jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku jako część programu „Marketing dla przyszłości”, realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. „Nie zamierzamy przymuszać dzieci do picia mleka w szkołach ani wdrażać jakiejkolwiek akcji, która kojarzyłaby się z nakazem czy dyscypliną” - podkreśla Paweł Kowalewski, prezes IAA w Polsce. „Zamiast tego pragniemy, aby picie mleka kojarzyło się z dobrymi wzorcami i oznaczało po prostu „bycie na fali” - dodaje.



Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Otylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski, mleko, pij mleko


 


 


 

Ta pizza jest jedną z najłatwiejszych, a jednocześnie najsmaczniejszych. Jedyna trudność to "lepienie pieroga", ale nawet niekształtna smakuje znakomicie.»